woensdag 23 februari 2011

23-02-2011



Vandaag besloot ik na lang twijfelen naar Middelburg te gaan. Je vraagt je misschien af wat er in Middelburg is en dat kan ik heel kort samenvatten: niks. Daarom ging ik er heen, dan was ik er en was het dus niet een volledig lege plek op aarde. Een andere reden dat ik nu hierheen ging was dat ik veel andere steden al gezien heb. Ik ben al naar Amsterdam, Utrecht, Groningen, Zwolle en Maastricht geweest. Je begrijpt dus vast wel dat nu de volgende wereldstad aan de beurt was.
Ik wist eigenlijk vrijwel niks van deze gemeente. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nu nog niets weet over Middelburg maar ik weet wel hoe het eruitziet:

Zo dus!

Het ziet er een beetje deprimerend uit maar met een beetje fantasie lijkt dit toch best gezellig? Ik heb niks vreemds kunnen ontdekken aan middelburgers. Ze praten niet raar, ze zien er niet raar uit en helaas eten ze niet de hele dag wafels snoep en bonbons( iets wat Maastrichters wel lijken te doen, ik denk dat ik Maastrichter word). Eigenlijk is het een soort dorp dat per ongeluk groot is geworden waardoor er heel veel winkels te vinden zijn, wat ik wel weer interessant vond. Zo heb ik vandaag echte peace oorbellen gekocht en oordoppen bij de hema omdat ze in de aanbieding waren, fuck yeah!
Toen ik me toch opeens in de Hema bevond besloot ik gelijk maar chocolademelk te drinken. Met slagroom. En cakeje.

nomnomnom

Het is misschien al opgevallen maar het is me helaas niet gelukt het cakeje in volledige toestand op de foto te krijgen, de helft van het cakeje was al geconfisqueerd door mijn buik. Ik besloot te laat dat ik een foto wilde nemen.
Ik heb trouwens nog nooit zoveel chocolademelk in een beker gezien. De Hema had waarschijnlijk al gehoord dat ik er aankwam en heeft stiekem mijn beker vervangen voor een emmer, ik had er geen problemen mee. Na de chocolademelk ben ik maar weer naar huis gegaan aangezien je Middelburg in twee uur wel weer gezien hebt.

2 opmerkingen:

Timo zei

Topblog! At random naar steden (of zoals jij het zegt; dorpen die per ongeluk groot zijn geworden) gaan ftw!

De peace-oorbellen maken het helemaal af natuurlijk. Awesome.

Ellen zei

Lieve Emma,

Je hebt me wederom weer aan het lachen gekregen, vrijwel elke zin was geniaal. Heel hartelijk dank. Zoals Timo zegt, een top blog, ik ben het dus volledig met hem eens.

Liefs,
Ellen